Vade Farksız 3 Taksit!
 Türkiye'nin Her Yerine Ücretsiz Kargo!
1 İş Günü İçerisinde Kargo

Garanti Belgesi

Bu belge 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında kanun ve bu kanuna dayanılarak yürürlüğe
konulan garanti belgesi uygulama esaslarına uygun olarak düzenlenmiştir

İMALATÇI VEYA İTHALATÇI FİRMA
Heading #3
Heading #3
Ünvan
: ELTESAN MOBİL TEKNOLOJİ SİSTEMLERİ SAN. VE TİC. A.Ş.
Adres
: ŞERİFALİ MAH. NUTUK SK. NO:9 İÇ KAPI NO:5 ÜMRANİYE/İSTANBUL
Telefon
: 0(216) 540 51 51
Mail
MALIN
Heading #3
Heading #3
Cinsi
: Güç Kaynakları, Güneş Panelleri, Güç Kitleri, Akıllı Cihazlar, Aksesuarlar
Markası
: EcoFlow
Modeli
:
Teslim Tarihi
:
Azami Tamir Süresi
: 20 İŞ GÜNÜ
Garanti Süresi
: 2 YIL
SATICI FİRMA
Heading #3
Heading #3
Ünvan
: BOEMAR GRUP ELEKTRONİK SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Adres
: ŞERİFALİ MAH. NUTUK SK. NO:9 İÇ KAPI NO:5 ÜMRANİYE/İSTANBUL
Telefon
: 0(850) 305 32 55
Mail
MÜŞTERİ
Heading #3
Heading #3
İsim / Ünvan
:
Adres
:
İmza
:
Faks
:
Tarih – İmza – Kaşe
:

Bu belge teslim tarihinden garanti süresine kadar ancak satış faturasının bir kopyası ile birlikte
geçerlidir

Garanti Şartları

  1. Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır. Garanti belgesi kâğıt üzerinde yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı aracılığıyla verilebilir. Tüketicinin talep etmesi halinde kâğıt üzerinde yazılı olarak verilmesi zorunludur
  2. Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı garanti kapsamındadır.
  3. Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 11 inci maddesinde yer alan;
    • a- Sözleşmeden dönme,
    • b- Satış bedelinden indirim isteme,
    • c- Ücretsiz onarılmasını isteme,
    • ç- Satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,

    haklarından birini kullanabilir.

  4. Tüketicinin bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür. Tüketici
    ücretsiz onarım hakkını üretici veya ithalatçıya karşı da kullanabilir. Satıcı, üretici ve ithalatçı tüketicinin bu hakkını kullanmasından müteselsilen sorumludur.
  5. Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;
    – Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,
    – Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    – Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi durumlarında;
    tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkân varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve
    ithalatçı müteselsilen sorumludur.
  6. Malın tamir süresi 20 iş gününü geçemez. Bu süre, garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyonuna veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar.
    Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır. Malın garanti süresi içerisinde
    arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
  7. Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
  8. Tüketici, garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.
  9. Satıcı tarafından bu Garanti Belgesinin verilmemesi durumunda, tüketici Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne başvurabilir
Gelince Haber Ver Ürün stoğa eklendiğinde size bildirim göndereceğiz.
Sohbet Açın
1
Yardıma ihtiyacınız mı var?
EcoFlow Türkiye
Merhaba,
Size Nasıl Yardımcı Olabilirim?